yeay aku dapat check :D

hai hai ,
selamat pagi everybody .
mulakan hari anda dengan senyuman dan ucaplah alhamdulillah kerana aku masih dapat menghirup udara dan masih dipanjangkan umur .

biasanya kalau orang update status pagi pagi nieh belum mandi an ?
tapi tidak sama sekali dibuat oleh dinie .
dinie dah mandii ^^

semalam dinie pergi USM ,
pagi2 buta dah bangun , jarang2 jer bangun pagi nieh ,
oleh sebab nak dapat WPP so kena lah bangun pagiII okey .

WPP ? 
wang pendahuluan pembiayaan .
nieh kira2 untuk support sikit duit nak pergi U .
U kan guna duit banyak sikit , so PTPTN pun bagi lah dulu WPP ni .
and aku dapat thiss ..
.
.
.


AKU DAPAT CHECK ! HAHA ,

yang aku excited sangat nieh sebab name aku ader kat atas tuu .
yeayyy , sukee laa :D
tapi tapi ,
aku tak tau lagi nak ambik tak duit tuhh ,
kalau kite ambik then x buat permohonan untuk ptptn 
kena bayar balik , adussh ,

dan kalau kita dapat pinjaman tu
then study sampai dapat CGPA 3.5 keatas ,
pinjaman tu jadi biasiswaa . BESTT .
so kesimpulannya ,
kenalah study betul2 nanti dah msuk U .
bukan nak enjoy jerr .:D

okey btw ,
aku stop dekat sini saje .
see u again , baibai :)

0 comments anda amat dihargai :) TQ!: