nak masuk u dah :')

hello blogger :)
salam jumaat .
korang aper kabar ? tadi buka fesbuk ,
ramai tulis status pasal dah masuk matrik , jealous ! hiihi ,
aku ?
aku daftar esok , dekat uitm macang .
alhamdulillah ,
aku masuk u bersama encik hero saya satu fakulti pulak tuu :)
suke . suke .

tapi sedih sebab nak tinggalkan rumah and family .
memang laa dekat jer ,
tapi still sedih ,
tak biasa tido jauh2 . humm ,
tapi aku kena kuat untuk diorang .

target aku CGPA 3.5 keatas ,
baba aku sentiasa cakap ,
kita bukan orang senang , so belajar laa sungguh2 yang paling penting kita FOKUS !

baba and mama :: i will try the best 4 both of u . love them forever ! 

p/s : tak sabar nak rasa hidup duduk kat kolej . weeee ~ excited plus sedih -.-

1 comments anda amat dihargai :) TQ!:

outbound malang berkata...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !