jalan jalan walaupun x cuti :D

hai hai .
selamat malam .
jam di lapppy ni menunjukkan 11:40 pm .
kalau untuk budak2 sekolah memang sudah malam bebenar lah ,
untuk aku yang menjadi penganggur sementara ni 
waktu ini masih agak awal . hihi ,

korang mesti pelik jer an ,
penganggur sementara ?
yerr laa aku kan lepasan SPM ,
so tengah tunggu upu laa nieh ,
hadeh ! luperr , 

aku belum inform kan ?
alhamdulillah aku dah dapat tawaran untuk ke u.
aku dapat UITM MACANG : KOS SNS KOMPUTER .
alhamdulillah ,  dapat u dekat jer .
aku bersyukur sangat2 dapat dekat ,
dan encik sayang pun dapat tempat sama jugak . :)
boleh balik everyweek . hihi :D
aku daftar 2.6. 2012 .
then ,
3.6 tuh cousin aku kawinn ,
alaa tak dapat join .
abe zamani , sori tak dapat join ,
tapi yang KL , i'Allah dinie pegi:D

eh eh lari topic .
topic aku malam yang membuta nieh : jalan jalan walaupun x cuti .
hohohoh~

oleh sebab lame sangat tak update blog jadi camgini lah ,
tertinggal topic2 yang lame ,
kalau belajar nieh mesti tak dpat the best . huhu~

tapi nanti aku masuk U ,
aku berjanji nak berubah menjadi lebih rajin 
untuk dapat anugerah dekan setiap sem . i'Allah :D

okey ,STOP SYUHADA . lets go to ur topic ,

1.5.2012 cuti hari pekerja an ?
dan 
6.5.2012 hari wesak .

so kitaorang satu family tapi without mama pergi KL ,
mama x join sebab mama lagi best pergi BEIJING . HOHO~

3.5-6.5 kami pergi kuala lumpur ,
mula2 baba nak pergi sorang jer , sebab tak rancang pun 
tapi bimbang akan keselamatan kami , ececei !
so , baba bawak lah kami semua , YEAHH !

kami bertolak malam jumaat ,
and
kami sampai pagi jumaat tapi sampai pun dah dekat2 nak tengahhari sebab banyak sangat berhenti , baba ngantuk dah laa petang khamis tu pergi WALK WITH ME .
aku nak share2 drive pun tak berani lagi ,
high way tu ,
jangan main-main tau .

first day kami sampai macam biasa ,
pergi nginap free dekat rumah cikna . hihi,
sori cikna rumah cikna macam guest house pulak . hoho~

hari jumaat tu ,
kami takder pegi mane2 pun,
just duduk rumah cikna ,
makan and baring2 .

hari kedua tu , 
adik aku ajak cikna aka mksdra laa ,
pergi jalan , so cikna aku pun on jer ,
lagipun dia cuti .

so tanpe banyak bicara biar gambar bercerita k :D
.
.
.
.
.
atas kete boring gila sementara tunggu baba n cikna pergi tengok kete .


nie adik aku yang bongsu ,


okey , jangan komen plis . ak gemukk . huhu ~
nieh dekat masjid negara b4 pergi PLANETERIUM NEGARA ,
tunaikan yang wajib dulu oke , :)

then ,
gamabr dekat planeterium negara ader ,
tapi mksdra pegang ,
yang tu aku msukkan lain kali oke ?
i'm promise :)

after pergi planeterium ,
kami pergi dekat TUGU NEGARA ,

PICTURE . PICTURE
.
.
..
.
.
.
TUGU NEGARA :)










nie baba saya ,
awakII nok kenal gak . :D

banyak lagi gambar ,
nanti saya upload esok pulok ,
banyak sangat .

okey bai , love u ! :)


0 comments anda amat dihargai :) TQ!: