story . story.


bappo aku x leh lupe dio eak ?
benarnyo aku takdop gapo2 doch nan dio . bakpo jadi ginie laa .
adoii sedih weh aku sero .huhu~

opppss . korang faham ke ?
kalau orang klate jugop pehe laa key.
tapi kalu ore over highway confirm x faham kan ?
hehehe ..

korang jangan risau laa .
nanti aku translet balik.

kenape eak aku tak leh lupekan SI DIA ?
truly , aku nan dia dah takder paper hubungan . 'only fren'
but i can't forget him . wuawuaaaaa .

per maknenya eak ?
oo 
aku still love si dia .
adoi , yang tu susah nak cakap laa.
kalau aku kate still sayang die pom.
not mean he still love me to kan ?? humm .
then , kalau tak silap aku pom .
dia dah ader orang laen skrg ..
wuaaaaaaaaa ! :((((
+ sedih ..
tapi dah x bole nak wak paper daa .
takkan tibe2 jerp nak g bgtau kat dia .
nanti rosakkan hubungan dia laa.*woi . x baek tau *
tapi aku sedih .. humm .

inilah nasib . time ader . taknak jage betol2 .
so , aku harap korang jage betol2 laa yang korang punyer tau .

:)HARGAILAH ORANG TERSAYANG k . 

i'm still waiting for u !

0 comments anda amat dihargai :) TQ!: