hati kesakitan II

hai . hai . pe kabar semua ?
hope kamu semua sihat k.
aku pom dah sihat dah sikit . 
hati ni da low pressure sikit .
tapi dalam fikiran ni , masih ingat . susah nak lupa .=.=

umm , cite sebenar .
16/2/2011.
time tu mase last skali dalam kelas .
cikgu tu teaching2 laa kami semua .
after teaching2, mase balik daa.
kirenye abis mase laa kan ?
after , cikgu pom tanya laa kite orang .
cikgu : ader sape2 ta faham ?
pelajar : silent mode !

AFTER BEBERAPA MINIT :
ade laa yang angkat tangan ,
cikgu: tak faham kat maner ? ( nada mengamuk)
pelajar: senyap , nk cakap ta brani . sebab ta tahu ta faham kat mane , 
yang penting ta faham .
then .
cikgu tu mulalah mengepek !
arrr , pangjang molep dia ngepek .
tibe2 tubik name aku . SYUHADA !
tadi saya dgr awak oyak 
= ikut laa cikgu . hop mano senang .

senang jer dech awok jawab .
bukan nak fikir ! main jawab jaa .
sayo ta tau laa maksud awok gapo ,
tapi awok mace nganyim sayo jah..
then  , sabit abih laa blakoo ..
ado sarjana mudo .
sayo ngaja matrik dulu .
gitu- gini . mace2 laa .
huh ! 

ikhlas dari aku :
aku ta ader niat pom nak nganyim kat cikgu tus .
besar kuman pom ta dop niat .
aku jawab camtu pom .
sebab aku ta faham .
tu pom mujo laa aku jawab , banding ore laem .
senyap ja !

tu laa citer yang aku sakit hati sangat .
bukan aper . malukan name aku jer .
aku pom ade maruah .

tapi cikgu : sayo mitop maah laa , kalu wak cikgu sakit hati .bab tadop niat etep .


pahtu , sayo harap cikgu jangan laa wak buruk namo kami ko kelas laem .
kito orang HARAP SANGAT.
sebab maren dengar doh etep . panas lingo tau dop!
maybe kito orang tak maching lagi nan cikgu .
but cikgu , we will try the best ! 
                           ikhlas dari : p.ketua 5 beta =.=

0 comments anda amat dihargai :) TQ!: