3 jam lagi .

toink . toink .
aku kembali .. egegege .. haha .
hophophop.. banyak wei sarang labah2 . ish3 , berat betol .hekhek .
daa berhabut betol dah my jantung hatiku ini .
kesiannye .
sori eak sayang . i busy sangat laa . nak spm katakan . SORI EAK :( .

umm , masa semakin berjalan .
tiktoktiktok , pejam celik . pejam celik.
masa semakin hampir ..
hehe. berbelit betol .:D tapikan ikut suka hati i laa kan ?
dah jantung i . so up to me laa . hehe .

yeee .
3 jam lagi .
bufday R MOHAMAD AIZUDDIN @ judem ..
hehe .
aku tulis entry nie utk dia .
sebabnye first aku sayang dia laa.
sape x sayang kawn , kankan ?:p
then ,
bagi aku . dia nie ,
special sikit . dia x sama nan laki laen tau.
bukan x sama dari segi dari segi fizikal k.
tapi dari segi emosi ..
wahh . aku suka sangat2.
 kalau dia daa tulis ayat2 yang WOOWW menakjubkan kat fb dia .
aku mesti fikir . HEBAT Laa . x sama nan orang laen .

then . aku nak bagi laa hadiah kat dia .

gambar hiasan k.


takkan x nak bagikan . bufday bukan selalu . stahun skali jerp .

tapi.tapi nak kasi per eak??
umm ,, belom abis pikir nieh .
kalau korang ada idea . send msj kat fb k .
n i hope i can get the best choice for him !
i'llah . korang doakan k .:D

tata . 
ilebu . :)))

0 comments anda amat dihargai :) TQ!: