fullmusik giveaway

selamat petang warga blogger .
korang sehat tak ? aku , alhamdulillah sehat .
kalau korang tak sehat cepat2 terr makan ubat tau . :))

tanda bercakap banyak oleh sebab terlalu excited !



fullmusik giveaway ?

wah. wah . wah . wah . wah .
besttt laaaa . aku excited nieh wehh ! perhhh ~ XD

jom masyukk ke entry .
soalan 1 :: sebab anda ingin menang hadiah yang disediakan oleh fullmusik?=.=

sebabnyer ialah hadiah yang akan diberikan kepada pemenang memang perrrrhhhhhhhhhhhh~
cantik ,comel , menarik ,  bestt laaa !

: hadiah first :
aku nieh jenis yang gilakan kamera .
arrrrrrrr , kalau laaa aku dapat kamera tuh ,
mesti aku akan jage dia baek2 ,
macam aku jaga diri sendiri . XD
nak beli sendiri memang laa boleh ,
tapi kalau orang yang bagi lagi bestt !
aku akan jadi lebih menghargai
and
duit aku boleh simpan untuk msuk U .:))

: hadiah kedua :
kalau dapat novel pom ,
best jugak .
aku pom suke reading2 .
ari tuh aku dah tengok novel tuh kat kedai ,
tapi belom sempat nak p beli .
kalau lah dapat hadiah nieh ,
mesti jimat my money and 
boleh kongsi dengan kawan2 aku yang nak pinjam.

soalan 2 : berapa lamakah anda telah menggunakan fullmusik ?

umm :: kalau tak silap 1 tahun lebih,
sebab nyer aku pom masih baru daam dunia blogger nieyh .
tapi aku harap aku akan kekal untuk menggunakan fullmusik ,
sebabnye muzik2 disini  memang best lah ! suka. suka .:))

korang semua ,
jomlah join . lagi ramai lagi BEST !

kalau korang nak join .
korang linkkan entry korang kat

kalau korang nak join contest nieh ,
korang mesti warganegara oke,
aku warganegara oke,
asal dari kelantan . ore klate laa . XD

okelah ,
aku stop dulu sampai disini .
hope2 aku tersenarai dalam pemenang .
harap sangat2 . tenkiu XD



0 comments anda amat dihargai :) TQ!: