1st giveaway by Anis and Aina

hikhikhikhik .

hari nieh aku terlebih rajin untuk buat entry . dah berapa eak 2 o 3 luper .
u all bilang sendiri k . hee~


camnie , 
mula2 aku tengok kat shoutbox aku ader tertera blog afina .
aku pom tibe2 jer excited nak bukak ..
then , tengah2 bace entry dia .
tertarik ngan satu entry nih ,
1st giveaway by anis and aina.

wah sukee sesangat larh .
aku pom join jugak larh .
hadiah dia pom best2 . harap2 menang . AMIN ! 

kalau korang nak join jom larh .

syarat2 penyertaan
- mesti follow blog anis : ANIS and blog aina : AINA ..
then jangan luper like fanpage diorang anis and aina .
- mesti warganegara lah , senang diorang nak post hadiah . :)
- buat entry pasal 1st giveaway by anis and aina nih and korang pandai2 lah linkkan blog diorang k. 
- tag 1 orang atau lebih . aku nak tag sorang jer . aen nadia .



harap2 aku tersenarai larh dalam pemenang . 
hoho~
okei laa.
disinie dulu enty ku .
 jumpa lagi warga blogger . ily :)


0 comments anda amat dihargai :) TQ!: