kembali lagi .

hyep . hyep .
AKU KEMBALI !!..(hujan tak henti-henti) 
anda mesti tertanya-tanya kenapa lama betol aku tak writing2 kan .kan ??
hee ~ berangan jer lebih ..

tapi . tak kisah lar 
berangan ke , tak berangan ke . blog aku . so ? suke ati aku lar .. HAHA ~
yang aku pasti , mesti ade jugak kan rindu kat aku ..
i miss u to .. * kepada yang  merinduiku* :)

minggu ni .
perjuangan aku di sekolah sudah cukup 1 minggu .. baru 1 minggu k. not 1YEARS .
tapi tahun ni aku ni macam RAJIN lar sikit berbanding tahun yang lepas2 . hikhik ,,
seseorang boleh berubah jika dirinya mahu berubah . betol tak ?? :)

sekarang ni aku sudah jarang untuk update2 blog .
bukan aku tak suka . tapi macam tu laa .
dah nak SPM kan . so kene berkorban laa sikit .

kalau aku hupdate pom . time weekend jer .
tu pom kalau tak busy

now , x der citer yang menarik lagi .
just nak kate AKU KEMBALI . hee ~

tata .
see u in new post ! ;)



0 comments anda amat dihargai :) TQ!: