i'm happy .

hari nii . pukul 2.52pm(kalau tak silap) .
telefon aku telah mati . bahasa senang mampus . hee !
umm , bukan rosak key .. just tak der bateri jer .
time tuh ader seseorang yang bergelar lelaki .
send mesej ... aku belom tengok . nak tengok camner kan . tefon buat perangai ..


then . aku tengok mesej after solat magrib . HAHA .
lama betol kan ? kesian kat awak .. i'm soo soryy eak awak ,. lama sangat ..
tapi tak per . dia tak marah pom . dia oke jer ..
dia baik sangat2 . tak pernah marah2 pom . selama saya kenal dia .
i think he very special boy . :)


after that ,, kami mesej2 laa kan .. 
tapi. sampai satu masa . KREDIT aku loww . 
wahh ,, frust giler . dah lar payah nak mesej2 nan diaa .
tapi tak per . jangan risau .. dia dah janji . nati nak send mesej lagi ..
wahh , aku suke . aku suke ..  sampai tak terkata . n sampai sekarang still senyum2 .. 
hee ! thnx soo much eak awak


terasa diriku dihargai . :)


tata . salam . :)

0 comments anda amat dihargai :) TQ!: