menggila !

jam sudah menunjukkan pukul 5 petang ..
parent aku ni pegi mane eak ?
aku daa puas giler daa duk umah mak sdara nii ..

olee kerana terlalu puas bercampur bawur lapar ,
dalam otak kate :: * BUBUR KACANG *..
wahh , bestnye kalau bole makan BUBUR .kan,kan ??
miss bubur ..
aku menjadi kegilaan . haha ..

jadi ..
aku ambik laa gambar2 kegilaan ..
melalui WEBCAM .
bestttt betoll !!

so??
JOM . JOM . JOM..

kite tengok2 k .
harap u all suke !

bilik tido :D


kegilaan melanda wen aku bace tis NOVEL..


kinokuniya ,, KLCC


muke pom daa BERTUKAR . macam ULTRAMAN. haha .


hahaha:D


BUDAK BULAT !


kiss ini bulat :*

inilah gambar yang menunjukkan aku kegilaan ..
kepada sesiapa yang suke ..
taa bole ini ambik gambar ..
nati aku marah  .. hehe :D

 k laa .. tata . titi . tutu . :)







0 comments anda amat dihargai :) TQ!: