kegilaan

hai . hai ..
selamat pagi ..
jam di laptop ini sudah menunjukkan pukul 3 pagi ..
haha ..

ini menunjukkan kegilaan aku sudaa melanda ..
hehe ..
aku nii jenis yang gilaa2 skit ..
kalau bukak internet kan ,, kan ..
amboii3,, sampai x hengat dunia !! HAHA  :D

sbnrnya aku hengat .
tapi wak2 x hengat jer . hehe ..
syokkkk giler laa kalau dah tulis2 kat blogg nii ..
mule2 sbnrnye aku x suke sangat laa bab2 tulis2 nii ..
borim beb !
tapi . tapi .
skrang fikiranku suda berubah seperti ULTRAMAN LAWAN RAKSASA.. hehe ..
sudaa berubah ..
skrang nii aku suka sangat tulis2 kat blog aku ni..
tak tau laa naper ..
tapi memang best aarr ..
cume ..

buat skrang ni aku tak der mase sangat nak bertenggek lame2 depan laptop ni..
SPM will coming soon ..
aduhh ,, takut beb !!
aii , tak leh takut sje kan , kan ???
kene usaha laa ..
baru berjaya ..
betol x , betol  ??
just cakap betoll ! hikhikhik ..

umm ,, k laa .
nakk g cuci muke jap .
see u next page ! :) tata ..

0 comments anda amat dihargai :) TQ!: