lagu dekat blog kita :)


Assalamualaikum 
sayang sayang sekalian .
malam nie tetibe rajin plus line internet bertambah laju sebab ramai sangat orang balik rumah ,
kita xbalik sebab kita ade program hari sabtu nanti .
nak keluar dating pun , xdek pakwe lah ! 
nak ajak crush crusyy pun dia ader camping . huhu , sabor jerlah.
dan mungkin esok , terperap jer dalam bilik yang cukup indah sambil lagu i'm only human . haha , sedih betol lah aku nieh . 
okey okey paperjerlah tuan blog nieh . 
nie kat sini aku nak share sikit pasal lagu ni , sebenrnya aku baru jer jumpa lagu nieh ,
tapi lepas dengar lagu plus plus lirik diaa wey lagi lah aku terus jer buad jadi lagu latar blog aku nieh . yeayy .
aku harap korang layan jerr . tenkiuu sayang sayang semuaa . :)

nie lirik . jom layan :*


Hari demi hari telah ku lewati 
Tak pernah aku bersamamu lagi
 Tak pernah aku menduga Kau akan pergi tinggalkan aku 
Jauh kau pergi tinggalkan diriku 
Sepi hati ini membunuhku 

Ku coba untuk cari penggantimu 
Namun tak ada yang sepertimu 
Rindu aku, sangat rindu kamu 
Terasa sejak kau masih ada di dekatku 
Tak mudah aku melupakan dirimu 
Di saat aku terbangun dari tidurku 
Rindu aku, sangat rindu kamu 
Terasa sejak kau masih ada di dekatku 
Tak mudah aku melupakan dirimu 
Di saat aku sendiri 
Ooh jauh kau pergi tinggalkan diriku 
Sepi hati ini membunuhku 
Ku coba untuk cari penggantimu 
Namun tak ada yang sepertimu 
Rindu aku, sangat rindu kamu 

Terasa sejak kau masih ada di dekatku 
Tak mudah aku melupakan dirimu 
Di saat aku terbangun dari tidurku 
Rindu aku, sangat rindu kamu 
Terasa sejak kau masih ada di dekatku 
Tak mudah aku melupakan dirimu 
Di saat aku sendiri 
Rindu aku, sangat rindu kamu 
Terasa sejak kau masih ada di dekatku 
Tak mudah aku melupakan dirimu 
Di saat aku terbangun dari tidurku 
Ooh rindu aku, sangat rindu kamu 
Terasa sejak kau masih ada di dekatku 
Tak mudah aku melupakan dirimu 
Di saat aku terbangun dari tidurku 
Rindu aku, sangat rindu kamu 
Terasa sejak kau masih ada di dekatku 
Tak mudah aku melupakan dirimu Di saat aku sendiri 

0 comments anda amat dihargai :) TQ!: