one paper only .


hello everyone.
alhamdulillah , dekat machang nie turun hujan lagi . whoa whoa sedak ohh kalau tido an ??
ish ish ish , aku nieh asyik pikir tido jer , lepas tu bila x besar kau ? hahahaha ,
suka hati laa an ? besar2 pun mama baba tetap sayangg . haha .

petang nieh free sikit sebab tadi dah siap gaduh2 denngan soalan .
soalan subjek management , perrhhh kacang jer . tapi aku still xleh nak struggle sebab malas sangat . aduidui , kenape laah aku nie pemalas sangat . 
"ya Allah , tolong lah hambamu ini , berikan kerajinan kepadanya untuk studyy . AMIN !"

back to thetopic .
one paper only . yeayyyyyyy !!!
satu paper jer lagi exam tite .paper java hari khamis nieyy . lepas tu cuti semm .
yeayyyy !!! tapi orang lain dah ramai habis . dengkii okeyy . heee , 
btw , no hal , asal boleh balik raya ngan family pun dah cukupp  . hoho ~

pagi tadi paper mgt . mgt means management . senang jerr kalau rajin hafal semua2 . hoho
and todayy happy sangat sangat and sangat , kuikuikui ,hari ni ann tite an , dapat duduk satu baris dengan crush dalam dewan tadi . hohohohoho ~ 
hari ni dia hencem gila kot . pakai baju kemeja hitam berseluar slack . weh , cair aku!! mula2 buat tak nampak , tapi curi2 tengok , pastu mula ah senyum sorang2 . hahaha.
gila ape laa kau ni dinie .

lepas tu kawan2 aku pulak main2 angin hari ni  ,
puji2 , cantik laa adda hari nie , nampak kurus .. aku lagi lahh senyum sorang2 . macam orang yang tak betol . hakhakhak . 
maybe sebab kain baju kurung aku ni kain cotton kot . nak tengok tak ?? nanti nak cari gmbr jap ehh ? 
.
.
.
.
okey lah an ? xlaa gemuk mano . chubby2 gitu jah . haha perasan an? :D

so nampak kurus . haha , lepas nieh nak beli banyak2 ah baju kain camni . hahahahaha. :D

tapi dia keluar awal tadi , sebab dia ngantuk sangat . dengar2 tak tido semalam sebab study sampai pagi . whooaa~ cayalah awakk . hebatt . btw gudluck awak , esok paper calculus buat betol2 . jangan kales2 lagi ..

#dear awak . kan best kalau awak dapat bace blog saya nieh. hehe :)

okeylah , kawan2 ku semuaaa . stop kat sini dulu . nak tengok syafiq study . sebab my besties tengah mengajar syafiq kalkulus . :)
#sayangkorangg ! :)



0 comments anda amat dihargai :) TQ!: