new year first giveaway


hai , selamat petang blogger yang cantik, hensem , cute mute semua .. 
korangII sehat tak ??
sehat ? alhamdulillah .. X)
kalau yang tak sehatt tuh cepat2 taken ubat yer sayang! muahh <3

petang nieh .
di dalam keboringan sambil menunggu  esok mendatang ,
hatiku berkata ingin menjoin contest yang dibuat oleh cik ziera nie.
wah wah , macam best jer laa . 
so , aku pom join laa. XD

aku join contest nieh sebab aku suke kat hadiah dia laa.
cantik sangat .
wah kalau laa aku dapat hadiah tuh ,
aku akan amek gambar then masukkan dalam blog and buat dp kat fesbuk sambil pakai hadiah contest . hoho~
harap2 aku menang yer cik ziera yang rupawan :D

SYARAT-SYARAT UNTUK JOIN CONTEST NI :

 Korang kenalah follow blog ziera ni.
 Korang juga perlulah LIKE page sponsor Ziera, iaitu Ziera sendiri. Haha.
 Only for the girls.
 Buat satu post dan bagi entry untuk pikat ati Ziera ni. Owh, letak banner skali yer.
 Only for Malaysians.
 Tajuknya ialah New Year First Giveaway by Ziera.
 Send kan URL post korang tu kat comment box.
 URL http://cokelatitumanis.blogspot.com/ tak diterima.
 Tag seramai yang boleh. Minimum 2 orang. Pastikan diorang tahu.

befora aku stop tulis2 nieh,
aku nak tag kat :

hoho , 
oke laa , stop writting dulu .
harap2 aku menang dalam contest niehh . hihi XD
baibai . ily :)

1 comments anda amat dihargai :) TQ!:

Unknown berkata...

Niena da open GA .. Jom join !

http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html