evening or morning ?

gud evening warga blogger ...
chop2 , evening ker morning nieh ??? huahuahua~
aku pom x tau nie . haha , sebab skrang jam menunjukkan 12.55 am ..
so korang pandai2 jer laa pikir2 skrng nieh evening ker morning . AHAHA . :D

huahuahua , 
camner nieh aku boley teronline malam2 membuta niey ?
almaklumlah , ari2 tido lewat , semata mata nak study . so , skrunk kureng ngantuk larh .
ari niey
exam untuk 9 kertas dah abes ,
just stay one more . ICT jerrrr . 
cehh . ckp besar , ict jer ? tapi tak pernah ag aku dpt A . haha , maksudnye ict nieh susah larh jgk ann ? 'lu pikir larr sendri' hehehe .. :P
aiyooyoo ,, terlebih suda .

hehe ,
um , lame betol lar aku tak update jantung hati aku niem ,
aku rindu bangat sama kamu , 
sori larh sayang , ak busy cangat larh .
aku an nak exam tau niehh . SPM !!  arrrrrrrrrr ! jangan bagi tau boleyh ? 
takutt wehh . fuhh ,
tapi aku terpaksa gak lalui an . so kene redha laaa .

umm , korang semua aper kabar ?
sehat tak ? hope sehat2 jer k .
kalau yang kureng sehat tuu , cepat2 makan ubat tau .

hah ,
luper lak ... 
korang try dengar lagu blog aku , best ker tak eak ?
nanti kalau ader mase koment2 larh k . :)
umm , aper lagi eak ?? give me idea , plesss ?? :(
adoi , maaf larh otak ku  berkarat sikit kalau nak story2 niey ,
manyak sngat studyyy ohh.. haha , berangan jer lebih annn ? huhu ,
suker hati larh , blog aku kann . haha .
umm , k larh .
kite bersua di lain mase lak . kalau dipangjangkan umo . AMIN ..

nitezz !!
*b4 u all tido , maafkan semua orang yang ader salah ngan kite, 
sebab ajal maut kite di tangan tuhan  (:*
sweet dreamzz ... ily :)

4 comments anda amat dihargai :) TQ!:

echa takashimaya berkata...

belajar rerajin yer cik adik.good luck =)

dinieamani berkata...

THNX 4 advice KAK ECHA . ily . muah . muah . hehe . :)

tyra berkata...

gud luck ye yang~
bt y terbaik~
org ckp spm pnentu masa depan~
tp xsgt sbnrnye. .
hehehhehe

dinieamani berkata...

kak tyra : thnx sis .. haha , memang tk sepenuhnya penentu mse dpn . tapi kene usha yg terbaik la kan ? nak dpt best result :D